واکنش توییتری فلیک به گذشت یکماه از شروع کارش در بارسلونا (عکس)

واکنش توییتری فلیک به گذشت یکماه از شروع کارش در بارسلونا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک، سرمربی آلمانی، یک ماه پیش در چنین روزی بود که به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد و کار خود را در بارسلونا به طور رسمی استارت زد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز پس از فصل ضعیفی که در بارسلونا داشت و تیمش بدون جام ماند، در حالی که به نظر می رسید خوان لاپورتا می خواهد او را نگه دارد، در نهایت برکنارش کرد و هانسی فلیک را به جای او به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب کرد. فلیک که سابقه هدایت تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد و توانسته است که در سال 2020 در بایرن مونیخ شش گانه را فتح کند، حالا امید زیادی دارد تا بارسلونا را از بحران خارج کند و این تیم را به موفقیت برساند.

هانسی فلیک به مناسبت گذشت یک ماه از شروع کارش در بارسلونا، با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، نوشت:" یک ماه پیش " در واقع هانسی فلیک به تصاویر روز اول حضورش در باشگاه بارسلونا اشاره کرده است.

باشگاه بارسلونا هنوز فعالیت خاصی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی نداشته است و باید دید که برنامه هانسی فلیک و مدیران بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به چه شکل خواهد بود.

1471