رییس لالیگا هواداران بارسلونا را به تابستان پیش رو امیدوار کرد

رییس لالیگا هواداران بارسلونا را به تابستان پیش رو امیدوار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر تباس، رییس لالیگا این امیدواری را در میان هواداران بارسلونا به وجود آورد که می‌توانند در نقل و انتقالات تابستان پیش رو راحت‌تر از گذشته برای خرید بازیکنان جدید اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از ورود هانسی فلیک، تمام تلاشش را خواهد کرد تا ابزار مورد نیاز این سرمربی آلمانی را برایش فراهم کند. این باشگاه با وجود مشکلات مالی، اما در تلاش است تا از طریق امضای قرارداد با اسپانسرهای جدید، وضعیت فیرپلی مالی را سروسامان بدهد. آن‌ها چند گزینه اصلی را زیر نظر دارند اما اگر شرایط اقتصادی این باشگاه بهتر نشود، آن‌ها نمی‌توانند خرید خاصی انجام دهند.

خاویر تباس، رییس لالیگا در خصوص شرایط این باشگاه گفت: «در این تابستان خرید بازیکن برای بارسلونا راحت‌تر از پنجره‌های قبلی است. مدیران باشگاه به خوبی می‌دانند که باید چه کنند تا به شرایط معمولی بازگردند. سه فصل پیش مجموع دستمزدهای پرداختی بارسا بیش از 600 میلیون یورو بود، اما حالا به 450 میلیون یورو کاهش یافته است.»

صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تاثیر بسزایی در بهتر شدن وضعیت اقتصادی این باشگاه داشت. اما هنوز چیزی قطعی نیست و اگر بارسلونا به قانون 1/1 هم بازگردد، باز هم برای برآورده ساختن نیازهای مربی به فروش بازیکن نیاز دارند.

نیکو ویلیامز، وینگر جوان تیم ملی اسپانیا و اتلتیک بیلبائو هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو است. شنیده‌ها حاکی از آن است که بارسا به توافقات اولیه با نیکو ویلیامز دست یافته و تنها توافق با باشگاه اتلتیک بیلبائو باقی مانده است.

1428