اخطار رئیس لالیگا به بارسلونا

اخطار رئیس لالیگا به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا به بارسلونا هشدار داد که نباید سراغ بازیکنان گران قیمت برود.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها به خاطر ولخرجی های دوره جوزپ ماریا بارتومئو، حالا در وضعیت اقتصادی وخیمی قرار گرفتند و حتی تا دم ورشکستگی نیز پیش رفتند. از زمان روی کار آمدن خوان لاپورتا، اوضاع اقتصادی بارسا کمی بهبود یافته، اما آن ها همچنان نمی توانند خرید گران قیمتی انجام دهند. بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، تنها 6 میلیون یورو خرج کرد و توانست ژائو فلیکس و ژائو کانسلو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. 

حالا گفته می شود که لاپورتا به دنبال تقویت ترکیب بارسا در تابستان است و خاویر تباس در این باره گفت: "ما باید روی ثبات مالی باشگاه هایمان تمرکز کنیم. ثبات مالی بهتر از ساختن یک تیم قدرتمند با تقلب است. ما با بوندس لیگا به توافق رسیدیم تا شاید بتوانیم برخی از قوانین فیر پلی مالی را تغییر دهیم."

"در اسپانیا افراد زیادی راجع به بارسا صحبت می کنند. صادقانه بگویم، دوست دارم دیگر تیم های اروپایی مثل بارسا شوند. چون آن ها به فیر پلی مالی احترام می گذارند. آن ها دیگر نمی توانند بازیکنان دلخواهشان را جذب کنیم. سیستم کنترل مالی ما آن ها را مجبور کرد تا گران ترین ستاره های خود را بفروشند و آن ها را با بازیکنان ارزان تر جایگزین کرد."

4416