عکس؛ آخرین باری که بارسلونا قهرمان لالیگا شده بود

عکس؛ آخرین باری که بارسلونا قهرمان لالیگا شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 در هفته سی و چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و اسپانیول به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه خانگی تیم اسپانیول برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با پیروزی در این بازی می تواند قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را قطعی کند و به این ترتیب تیم ژاوی هرناندز قهرمان این فصل از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا شود. این برای اولین بار خواهد بود که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی قهرمان لالیگا می شود.

آخرین باری که بارسلونا موفق شده بود لالیگا را فتح کند، به فصل 2018/19 بر می گردد جایی که هنوز ارنستو والورده هدایت بارسلونا را بر عهده داشت. بارسلونا در آن فصل با درخشش لیونل مسی و لوییز سوارز قهرمان لالیگا شد. پس از آن سه فصل متوالی بارسا نتوانست قهرمان شود. در فصل 2019/20، رئال مادرید با هدایت زیدان به قهرمانی رسید. در فصل 2020/21، اتلتیکو مادرید توانست گوی رقابت را از رئال مادرید و بارسلونا برباید و قهرمان لالیگا شود. در فصل 2021/22 هم رئال مادرید آنچلوتی قهرمان لالیگا شد و اکنون در فصل 2022/23 دوباره بارسلونا می خواهد برای بیست و هفتمین بار در تاریخ خود قهرمان لالیگا شود.

1471