تلاش‌های مدافع اسپانیایی برای پیوستن ستاره جوان به چلسی

تلاش‌های مدافع اسپانیایی برای پیوستن ستاره جوان به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کوکوریا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که در چند هفته اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نیکو ویلیامز را متقاعد کند به چلسی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز در یورو 2024 آنقدر درخشان ظاهر شد که حالا توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرده است. چند باشگاه در لیگ برتر انگلیس علاوه بر بارسلونا تلاش زیادی می‌کنند تا این ستاره جوان اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرند. روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که بارسلونا با این بازیکن به توافقات شخصی دست پیدا کرده و خبرنگاران زیادی این خبر را تایید کردند.

اما همچنان تلاش‌های باشگاه‌های انگلیسی به جذب این بازیکن ادامه دارد. آن‌ها سعی دارند تا نیکو ویلیامز را از بارسلونا هایجک کنند. اگر بارسا به قانون 1/1 بازگردد، به احتمال فراوان نیکو ویلیامز نخستین خرید آن‌ها در تابستان پیش رو خواهد بود. بازیکنان بارسلونا که در اردوی تیم ملی اسپانیا حاضر هستند، تلاش زیادی کردند تا او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کنند. پدری و یامال در مصاحبه‌های مستقیما اشاره کرده‌اند که از انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا استقبال می‌کنند.

حالا مارک کوکوریا، مدافع چپ اسپانیایی چلسی هم حالا اعتراف کرد که برای قانع کردن این ستاره جهت پیوستن به چلسی تلاش کرده است. او در مصاحبه خود گفت: «من به نیکو مشاوره دادم تا به چلسی بپیوندد. البته همه چیز به خود او بستگی دارد. او در عین جوانی، تجربه زیادی به دست آورده است. تصور می‌کنم که او روزی بازیکن بزرگی خواهد شد.»

1428