معنای توافق استقلال با زکی‌پور؛ سربازی جلالی قطعی است!

معنای توافق استقلال با زکی‌پور؛ سربازی جلالی قطعی است!

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد زکی‌پور احتمالا اولین خرید تابستانی استقلال برای فصل آینده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بود که خبر رسید میلاد زکی‌پور در دفتر هلدینگ خلیج فارس پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشسته است. زکی‌پور که دو فصل گذشته در تیم سپاهان حضور داشت قبلا به مدت 4 فصل برای استقلال بازی کرده بود اما نمایش خوبِ او در سپاهان باعث شد باشگاه استقلال دوباره به جذب او علاقمند شود.

طبق شنیده‌ها زکی‌پور که یک مدافع چپ است در جلسه شب گذشته به توافقات خوبی با مدیران باشگاه استقلال رسیده است و قراردادی دوساله با این تیم امضا خواهد کرد. نکته جالب این است که علیرغم این که از چند بازیکن دیگر به عنوان اولین خرید استقلال در این فصل نام برده می‌شد اما احتمالا کار عقد قرارداد زکی‌پور با استقلال زودتر از بقیه انجام می‌شود و او به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال در این فصل معرفی خواهد شد.

اما خرید این مدافع چپ یک معنای دیگر هم دارد. ظاهرا باشگاه استقلال مطمئن شده است که نمی‌تواند در فصل آینده از ابوالفضل جلالی در پست دفاع چپ استفاده کند به همین دلیل مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند به سرعت جای خالی او را با جذب میلاد زکی‌پور پر کنند. 

جلالی مشمول خدمت سربازی شده است و دوران خدمت او از مرداد ماه شروع خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این بازیکن برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندر انزلی برود و ضمن بازی کردن در این تیم لیگ برتری، همزمان دوران خدمتش را هم پشت سر بگذارد.

1359