رونمایی از اولین منتقد عضو جدید هیات مدیره استقلال

رونمایی از اولین منتقد عضو جدید هیات مدیره استقلال

پايگاه خبری فوتبالی- همانطور که پیش‌بینی می‌شد حضور مصطفی کارخانه در هیات مدیره باشگاه استقلال، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که اعلام شد مصطفی کارخانه گزینه عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال است. خبری که خود کارخانه هم آن را تایید کرد و گفت که قرار است با مدیران هلدینگ خلیج فارس، جلسه‌ای در این زمینه داشه باشد.

شب گذشته هم که مشخص شد کارخانه یکی از اعضای جدید هیات مدیره استقلال است.

در مورد کارخانه، دو نکته می‌تواند حساسیت‌برانگیز باشد. یکی غیرفوتبالی بودن او که البته مشاور عالی فنی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال آن را رد کرده و گفته قبل از اینکه وارد والیبال شود، فوتبالی بوده است.

مورد بعدی هم اظهارنظر چند سال قبل او مربوط به علاقه‌اش به پرسپولیس بوده منتها بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال که اولین منتقد حضور کارخانه در هیات مدیره این تیم محسوب می‌شود، روی غیرفوتبالی بودن کارخانه دست گذاشته است.

او به ایرنا گفته است:" در باشگاه افرادی هستند که دانش فوتبالی دارند اما از آنها استفاده نمی‌ شود و برای من جای سوال دارد! متاسفانه مالک جدید آبی‌ها ظاهرا بین اعضای تیم و قدیمی‌ها فاصله می‌اندازد و امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود چون نباید در هیات مدیره باشگاه از یک فرد والیبالی استفاده شود."

1999