یک پرسپولیسی والیبالی کاندیدای عضویت در هیات مدیره استقلال شد!

یک پرسپولیسی والیبالی کاندیدای عضویت در هیات مدیره استقلال شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک چهره والیبالی و پرسپولیسی گزینه حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال شده است.

به گزارش فوتبالی، مصطفی کارخانه نامی آشنا در عرصه والیبال است؛ مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی این فدراسیون که اکنون به یکی از گزینه‌های هولدینگ خلیج فارس برای حضور در هیات مدیره استقلال تبدیل شده است.

خود کارخانه هم در مصاحبه‌ای که با ایسنا داشته، احتمال حضورش در هیات مدیره استقلال را تایید کرده و گفته گفته که برای حضور در هیات مدیره آبی‌ها با وی صحبت شده و امروز به جلسه با مدیران هولدینگ خلیج فارس خواهد رفت.

 این مربی شناخته‌شده والیبال برای آنکه حضور احتمالی‌اش در هیات مدیره استقلال را موجه جلوه دهد، ادعای جالبی هم داشته و گفته که ابتدا فوتبالی بوده و بعدا سمت والیبال رفته که گواه وی برای اثبات این ادعا، پرویز مظلومی و علی جباری هستند و می‌توان از آن‌ها این موضوع را پرسید.

اما ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانید مصطفی کارخانه پیش از این و در یک برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۹۸ مدعی شده بود پرسپولیسی است و شاگردان استقلالی هم داشته است و حتی باعث شده که فرزاد مجیدی و فرهاد مجیدی، از والیبال به سمت فوتبال بروند! نکته‌ای که طبیعتاً می‌تواند یک ذهنیت منفی از او نزد طرفداران آبی ایجاد ‌کند که به این مسائل حساس هستند و هر اتفاقی در هیات مدیره باشگاه استقلال رخ دهد که باب میل هواداران این تیم نباشد، قطعا کارخانه دم‌دست‌ترین گزینه برای انتقاد خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که این چهره سرشناس علاقه‌مند به پرسپولیس، وارد هیات مدیره استقلال خواهد شد یا نه.

1997