اخباری جانشین بیرانوند می‌شود؟ تکذیب شد

اخباری جانشین بیرانوند می‌شود؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی – آیا دروازه‌بان پرسپولیس در فصل آینده از سیرجان می‌آید؟

به گزارش فوتبالی، هنوز تکلیف ماندن یا نماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص نشده و دو روایت کاملا متضاد در این زمینه وجود دارد.

از یکطرف گفته می‌شود علی بیرو حاضر است با قراردادی 30 میلیاردی، در پرسپولیس بماند و از طرف دیگر این بحث مطرح شده که بیرانوند از درویش و سایر مدیران پرسپولیس گلایه‌های زیادی دارد و به همین دلیل، تصمیمش برای جدایی از این تیم، جدی است.

این وسط گفته شده که اگر جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس قطعی باشد، جدیدترین گزینه قرمزها برای جانشینی او، محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل گهر است.

اخباری بعد از امیر عابدزاده و پیام نیازمند، سومین گلری است که به پرسپولیس لینک شده منتها به گفته معاون ورزشی این باشگاه، توافق قهرمان لیگ با دروازه‌بان گل گهر صحت ندارد.

حسین بادامکی در گفت و گوی کوتاهش با خبرنگار فوتبالی، درباره این موضوع گفت:" آمدن اخباری به پرسپولیس شایعه است زیرا اخباری با گل گهر قرارداد دارد و آمدنش به پرسپولیس غیرممکن است."

بادامکی به نکته درستی اشاره کرده چرا که قرارداد اخباری با گل گهر، دو ساله است و از قرارداد او با باشگاه سیرجانی، یکسال دیگر باقی مانده و از طرف دیگر با توجه به نامشخص بودن وضعیت نیمکت این تیم، بعید است مدیران گل گهر تا زمانی که تکلیف سرمربی تیمشان معلوم شود، به بازیکنی اجازه جدایی دهند.

6768