اثرات حضور بیرانوند؛ کادر دروازه‌بانی تراکتور زیر و رو می‌شود؟

اثرات حضور بیرانوند؛ کادر دروازه‌بانی تراکتور زیر و رو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - با حضور علیرضا بیرانوند، ممکن است کادر دروازه‌بانی تراکتور با تغییر صد در صدی رو به رو شود.

به گزارش فوتبالی، با اینکه حسین‌ پورحمیدی با کسب ۱۸ کلین شیت توانست دستکش طلایی لیگ برتر را از آن خود کند و حتی محمدرضا زنوزی در جدیدترین صحبت های خود به دفاع از عملکرد سنگربان جوان و ملی پوش تیمش پرداخت اما با این وجود تی‌تی‌ها دنبال استخدام سنگربان شماره یک تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند هستند.

بیرانوند که برای دومین فصل متوالی قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده، این بار مسیر متفاوت تری را دنبال می‌کند و به نظر نمی‌رسد بازگشت مجددی به تیمش داشته باشد و در این بین از تراکتور به عنوان جدی ترین مقصد وی نامبرده می‌شود. با این حال تراکتوری‌ها باتوجه به مسائل حقوقی بیرو با پرسپولیس هنوز بابت رونمایی این دروازه‌بان مطمئن نیستند و به نظر منتظر استعلامات حقوقی هستند.

اما حضور بیرانوند در تراکتور می‌تواند کادر دروازه‌بانی این تیم را با تغییراتی بزرگ رو به رو کرده و به عبارتی کن فیکون کند! با حضور این دروازه‌بان ملی پوش، حسین پورحمیدی به هیچ وجه راضی به ماندگاری نخواهد بود و جالب اینکه تراکتوری‌ها هم قصد ندارند دروازه‌بان جوان خود را از دست دهند و شاید تنها پیشنهاد آن‌ها به پورحمیدی، انتقال قرضی باشد که البته سنگربان خوزستانی تمایلی به این موضوع هم ندارد و باید دید در نهایت چه اتفاقی در این زمینه خواهد افتاد چرا که طبیعتاً حضور همزمان بیرانوند و پورحمیدی در یک تیم باشگاهی حواشی خاص خود را خواهد داشت.

دروازه‌بان دوم تراکتور اما چه با حضور بیرانوند و چه پورحمیدی رفتنی است! احسان مرادیان که در طی فصل گذشته حتی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفت تا برای مشتریانش حتی سهمیه لیگ برتری هم محسوب نشود. مرادیان فصل گذشته را هم مورد توجه تراکتور قرار نداشت و پس از اتمام سهمیه های خرید این تیم، در اواسط اردوی پیش فصل ترکیه به جمع تی‌تی‌ها ملحق شد و به نظر باید در پایان دومین فصل حضورش، جدایی وی را هم قطعی دانست.

اما سومین دروازه‌بان تراکتور هم ادیب زارعی است. بازیکن بوشهری که در رده های پایه تیم ملی سابقه بازی دارد ولی به نظر نتوانسته نظر مساعد قرمزها را به خود جلب کند و ممکن است در صورت پیدا کردن یک سنگربان جوان‌، این بازیکن هم از تراکتور جدا شود.

1997