احتمال جدایی ستاره ترک‌تبار بروسیا دورتموند رو به افزایش است

احتمال جدایی ستاره ترک‌تبار بروسیا دورتموند رو به افزایش است

پایگاه خبری فوتبالی- صالح اوزجان، هافبک ۲۶ ساله‌ این باشگاه اجازه مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند به خود را دارد و اکنون در حال بررسی پیشنهادات خود از فرانسه، ترکیه و چند باشگاه عربستانی است.

به گزارش فوتبالی، صالح اوزجان پیش از بازی برای تیم اول کلن، سابقه بازی در باشگاه‌های زیر ۱۹ سال کلن، تیم دوم کلن و نیز هولشتاین کیل را هم در کارنامه خود ثبت کرده است. او توانست ۲ سال درخشان در اف سی کلن را بگذراند و سپس مورد توجه باشگاه بروسیا دورتموند قرار بگیرد.

صالیح اوزجان که سابقه بازی در رده‌های سنی پایه تیم ملی آلمان را هم در کارنامه خود دارد، در ابتدای فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳ به بروسیا دورتموند پیوست. او در حضور خود به جز در ابتدای اولین فصل خود، هرگز نتوانسته بود به عنوان بازیکن ثابت ترکیب زنبورها مورد اعتماد هواداران و رختکن بروسیا قرار گیرد.

پس از انتصاب نوری شاهین به عنوان سرمربی بروسیا دورتموند، علاقه‌ی این باشگاه به جذب پاسکال گروس، هافبک باتجربه برایتون انگلستان به شدت افزایش یافت. اکنون صالح اوزجان، که در اردوی تیم ملی ترکیه نیز در حال رقابت بر سر جام فلزی یورو به سر می‌برد، به عنوان اولین کاندید فروش زنبورها معرفی شده است.

اکنون پیشنهاداتی از فرانسه برای صالح اوزجان وجود دارد. باشگاه‌های رنس و مارسی اکنون به جذب اوزجان علاقه‌مند است و از بروسیا دورتموند شرایط جذب او را پرس و جو کرده است.

یک باشگاه از ترکیه که به احتمال زیاد بشیکتاش خواهد بود هم با عوامل دورتموند مذاکراتی انجام داده‌اند. چند باشگاه از عربستان سعودی هم به اوزجان علاقه‌مند هستند اما بعید است اوزجان علاقه‌ای به نقل مکان به عربستان داشته باشد

1428