اتفاق کم‌سابقه؛ باشگاه پرسپولیس قراردادها و آپشن‌های بازیکنانش را تسویه کرد!

اتفاق کم‌سابقه؛ باشگاه پرسپولیس قراردادها و آپشن‌های بازیکنانش را تسویه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- وعده مدیران باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با بازیکنان امروز عملی شد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خبر داد ظرف روزهای آینده مطالبات بازیکنان و اعضای این تیم در ۳ فصل گذشته را تسویه خواهد کرد. این بودجه به مبلغ 100 میلیارد توامن در جلسه درویش و مالک یکی از بانک‌ها که ۳۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد تصویب شد و قرار بود همین روزها به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.

بعد از او هم پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید و ابراز امیدواری کرده بود که با واریز این مبلغ فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات جدی‌تر دنبال شود. او گفته بود مطالبات بازیکنان و اعضای تیم که برخی از آنها از 3 سال قبل مانده است بالاخره باید یک روز صفر شود.

حالا امروز خبر رسیده که این مبلغ از حساب باشگاه به حساب بازیکنان واریز شده است. به این ترتیب همه مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی که مرتبط با سال‌های پیش، از جمله مابقی قراردادهای سال گذشته و همه آپشن‌های فعال شده بوده است پرداخت شده است. 

در چند دهه اخیر کمتر به یاد داریم که چنین اتفاقی افتاده باشد و باشگاه پرسپولیس با همه بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش تسویه حساب کرده باشد. به این ترتیب مدیران باشگاه می‌توانند کارهای مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید را شروع کند. 

1359