گزارش ویژه/ 10 گل برتر استقلال در لیگ 23 به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

گزارش ویژه/ 10 گل برتر استقلال در لیگ 23 به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - استقلالِ نکونام، هنر ویژه‌ای در حفظ دروازه داشت و بهترین خط دفاع فصل لقب گرفت. 

به گزارش فوتبالی، آنها اما در فاز هجومی، چهارمین خط حمله را با زدن 40 گل تصاحب کردند و بعد از سپاهان (53)، پرسپولیس (45) و تراکتور (42) قرار گرفتند. «فوتبالی» این فهرست 10 تایی را به عنوان بهترین گلهای استقلال در بیست و سومین دوره لیگ برتر انتخاب کرده است.

* روزبه چشمی به سپاهان

ارسال از سمت راست را ایمان سلیمی با ضربه سر به پشت محوطه جریمه فرستاد. سیاوش یزدانی، توپ را دفع کرد. توپ به چشمی رسید و او پس از کنترل، با ضربه‌ای دیدنی آن را به جایی فرستاد که نیازمند شانسی برای مهارش نداشت.

* ابوالفضل جلالی به نساجی

توپ در یک رفت و برگشت کوتاه به جلالی رسید. او از سمت چپ به سمت میانه زمین حرکت کرد و با پای راست، ضربه‌اش را به توپ زد. توپ با یک قوس عجیب و غریب از بالای دستان مظاهری وارد دروازه و تبدیل به گل چهارم استقلال شد.

* مهدی مهدی‌پور به صنعت نفت

پاس بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه به آرمان رمضانی رسید. او، پشت به دروازه قرار داشت و توپ را با یک پاس زمینی به عقب و بیرون محوطه فرستاد. مهدی‌پور هم با یک شوت محکم و دیدنی، تور دروازه مهمان را لرزاند.

* گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن

دراماتیک‌ترین گل فصل استقلال. فخرالدینی با توپ به نیمه زمین مهمان رسید. ارسال او با حضور رمضانی و مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد. کنترل سلمانی خوب نبود ولی دخالت او، توپ را به بلانکو رساند و او با ضربه پای چپ دیدنی، دروازه فروزان را فرو ریخت.

* جلال‌الدین ماشاریپوف

جلالی از سمت چپ، توپ را ارسال کرد. توپ در میانه‌های راه با دخالت مرادمند به ماشاریپوف رسید. او توپ را کنترل کرد، با یک تغییر مسیر، مدافع ذوب‌آهن را از جریان بازی خارج کرد و ضربه‌اش را به زیر تیر افقی دروازه کوباند و بازی را به تساوی کشید.

گلهای برتر استقلال به انتخاب فوتبالی

* مهرداد محمدی به هوادار

توپ در گوشه سمت چپ محوطه جریمه به محمدی رسید. او با شگرد مخصوص خودش، توپ را به سمت راست حرکت داد و با یک شوت پای چپ دیدنی، آن را در چالش مانکن حقیقی به گوشه دروازه هوادار فرستاد.

* آرش رضاوند به صنعت نفت

اولین گل فصل استقلال به زیبایی زده شد. پرتاب اوت بلند جلالی داخل محوطه جریمه به رضاوند رسید. او از یک مدافع عبور کرد و ضربه روی پای چپش را به قدری محکم زد که دروازه‌بان میزبان نتوانست برابرش ایستادگی کند.

* صالح حردانی به صنعت نفت

یک گل انفرادی دیدنی. حردانی در فاصله 40 متری با دروازه صنعت نفت، صاحب توپ شد. با آن به جلو رفت، تهیدست را با یک «لایی» از جریان بازی خارج کرد و با یک شوت زمینی پای راست، توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد.

* آرمین سهرابیان به ذوب‌آهن

حرکت بازیکنان استقلال داخل محوطه و حضور مدافعان ذوب‌آهن، توپ را حدود 30 متر از دروازه میزبان دور کرد. سهرابیان، آن را کنترل کرد و با ضربه روی پا، از بین مدافعان و با استفاده از شلوغی محوطه جریمه به تور دروازه رساند.

* گوستاوو بلانکو به مس رفسنجان

جلالی پا به توپ استارت زد. این بار او، تصمیم گرفت در حال حرکت، توپ را ارسال کند و کرد. توپ حوالی نقطه پنالتی به بلانکو رسید و او با یک ضربه سر دیدنی و قوس‌دار، آن را از بالای سر حامد لک به درون دروازه مهمان فرستاد.

5390