گلایه بی‌جای بیرانوند؛ چرا با من تماس نگرفتند!

گلایه بی‌جای بیرانوند؛ چرا با من تماس نگرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند گلایه تا حدودی بی جا از مدیران پرسپولیس دارد.

به گزارش فوتبالی، هیچ شکی در این وجود ندارد که بیرانوند یکی از بازیکنان پرافتخار و تاثیرگذار تاریخ باشگاه پرسپولیس است و در این تیم لحظات به یاد ماندنی و شیرین کم نداشته اما در طی دو سال اخیر او تا حدود زیادی از محبوبیتش روی سکوهای سرخ از دست داده که همه آن به رفتارهای خودش باز می‌گردد. 

بیرانوند سال گذشته قرادادش را یکطرفه با پرسپولیس فسخ کرد، چند روز هواداران را در استرس و بلاتکلیفی محض قرار داد و در اقدامی جالب با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وارد مذاکره شد و در آستانه آبی‌پوش شدن بود اما به یکباره و یک شبِ ورق برگشت. او قراردادش را تمدید کرد و در پرسپولیس ماندنی شد. 

دقیقا یکسال بعد از آن اقدام عجیب و کلی حواشی که برپا کرد مجدداً بیرو دست به فسخ قرادادش با پرسپولیس زد و به دلیل عدم دریافت مطالبتش که به گفته خودش تقریبا 2 میلیارد بوده است خواهان جدایی از تیمی شد که با آن به 12 جام گرفته است! 

این دروازه‌بان با تجربه در بخشی از صحبت‌های امروز خود مدعی شده "که وقتی با پرسپولیس فسخ کردم هیچ کدام از مدیران تیم به من زنگ نزدند و این یعنی کارم را درست انجام دادم!"

گلایه‌ای که بی‌جاست چون بیرانوند دست به اقدامی زد که هرگز باب میل هواداران نبود؛ او در مصاحبه‌ای که در پایان بازی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی با خبرنگاران داشت به صراحت اعلام کرد که در تیم ماندنی است و دوست ندارد مدیران را دچار دردسر تازه‌ای کند اما بدون توجه به این موضوع راهی را رفت که سال پیش بخش اعظمی از آن را پیموده بود!

9098