سوژه روز؛ نامه‌ عجیبی که شاید باعث شکایت یامگا از استقلال شود!/ او در تمرین مصدوم شده است نه در بازی!

سوژه روز؛ نامه‌ عجیبی که شاید باعث شکایت یامگا از استقلال شود!/ او در تمرین مصدوم شده است نه در بازی!

پایگاه خبری فوتبالی– سایت روزنامه خبر ورزشی دو نامه منتشر کرده که نشان می‌دهد، احتمال شکایت یامگا، از استقلال وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به انتشار این نامه‌ها، این احتمال وجود دارد که نامه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به وکیل کوین یامگا، باعث شکایت این بازیکن از استقلال شود.

همه در جریان ماجرای تلخی که برای کوین یامگا در فصل گذشته رخ داد، هستند. ماجرایی که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داد و در حالیکه آبی‌ها امیدوار بودند این بازیکن فصل آینده به میادین برگردد، یامگا به خاطر مصدومیت از ناحیه چشم، ظاهرا دیگر نمی تواند به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کند.

امروز سایت خبرورزشی گزارشی درباره اتفاق عجیبی که برای یامگا رخ داده، منتشر کرده است. بعد از مصدومیت این بازیکن، علی خطیر مدیرعامل وقت استقلال به یامگا قول داده بود نه تنها تمام حق و حقوق فصل را به او پرداخت می‌کند. بلکه قرار شد اگر این بازیکن فصل آینده امکان بازی نداشت، قرارداد دیگری با او به امضا می‌رساند تا از باشگاه حقوق دریافت کند. اتفاقی که بسیاری از هواداران استقلال از هر نظر، از آن استقبال کردند و کار خوب و قدرشناسانه‌ای به نظر می‌رسید. 

در چنین شرایطی، باشگاه استقلال در نامه‌ای با امضای فرشید سمیعی، در پاسخ به نامه درخواست وکیل یامگا برای گرفتن حق و حقوقش، به موردی اشاره کرده که باعث ناراحتی شدید یامگا و وکیلش شده و حتی احتمال شکایت از آبی‌ها وجود دارد و آنها به دوستان نزدیکشان گفته‌اند که حتما از استقلال شکایت می‌کنند.

در بخشی از پاسخ استقلال به نامه وکیل یامگا آمده است:" با توجه به بند ۴ قرارداد، هرگونه پرداختی به بازیکن مشمول کلیه کسورات عرفی، قانونی، قضایی و جریمه‌های احتمالی است."

از این بخش نامه، این برداشت شده که باشگاه استقلال، آگاهانه یا ناآگاهانه به یامگا پیغام داده که ممکن است ارقام مختلفی از قرارداد او کم شود و مثلا شاید غیبتهای او در تمرین استقلال، باعث جریمه‌اش شود!

 یامگا پس از عملهای زیادی که روی چشم او انجام شد، در بیمارستان بستری بود و اگر غیبتی هم بوده موجه محسوب می‌شود ضمن اینکه یامگا پس از اینکه توانست سرپا شود، با چشم‌بند در تمرین استقلال شرکت کرد. 

باید منتظر ماند و دید که باشگاه استقلال و فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال، چه استدلالی برای پاسخ دادن به کوین یامگا دارند.

1984