پرسپولیس برای بازگشت ترابی، دانیال و بیرانوند چراغ سبز نشان داد

پرسپولیس برای بازگشت ترابی، دانیال و بیرانوند چراغ سبز نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی – مصاحبه جدید مدیرعامل پرسپولیس، آینده سه مهره این تیم را وارد فاز جدیدی کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدتی هست که بحث حضور سه بازیکن پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در تراکتور شنیده و حتی گفته می‌شود این سه بازیکن پیش قراردادی هم با تی‌تی‌ها به امضا رسانده‌اند و به نوعی بازیکن این تیم محسوب می‌شوند.

با این حال دو، سه روزی هم هست که اخباری درباره بحث پشیمانی یک یا دو نفر از این سه بازیکن مطرح شده و گفته می‌شود آن‌ها به دنبال بازگشت مجدد به پرسپولیس هستند که امروز رضا درویش در صحبت های خود به نوعی برای بازگشت این سه ستاره چراغ سبز نشان داد و اعلام آمادگی کرد.

درویش اعلام کرد وضعیت علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود و به آن‌ها نامه‌ای از طرف پرسپولیس ارسال شده تا اعلام کنند که به صورت قطعی فصل بعد در این تیم خواهند ماند یا نه و با توجه به اینکه این بازیکنان اصالتاً پرسپولیسی هستند و بارها علاقه‌مندی خود را اثبات کرده‌اند، پرسپولیس تا پایان هفته منتظرشان می‌ماند.

اما بحث پشیمانی، بیشتر برای دانیال اسماعیلی‌فر مطرح است. مدافعی که گویا پیش‌نویس قراردادی دو ساله با تی‌تی‌ها امضا کرده ولی باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی مبنی بر ممنوعیت انعقاد قرارداد بیشتر از یک سال برای بازیکنان بالای 30 سال، دانیال فکر می‌کند این قرارداد منتفی است اما تراکتوری‌ها مدعی هستند چنین نیست و او باید برای هر تصمیمی با آن‌ها توافق کند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث پشیمانی اسماعیلی‌فر گفت که اصلاً بحث پشیمانی وجود ندارد و بازیکن می‌تواند تصمیم‌گیری کند و اگر بازگردد، محبت کرده چرا که باید از مبالغ هنگفتی بگذرد و پرسپولیس اعلام آمادگی کرده با افتخار در خدمت این بازیکنان باشد.

صحبت های درویش یک چراغ سبز علنی از سوی پرسپولیس برای بازگشت این سه ستاره است و باید دید در نهایت این کلاف پیچیده به کجا خواهد انجامید و آیا پرسپولیس موفق به حفظ بازیکنانش خواهد شد یا نه.

1997