ایوب العملود بهترین بازیکن پرسپولیس؛ اینجا کسی دلتنگ دانیال اسماعیلی‌فر نمی‌شود!

ایوب العملود بهترین بازیکن پرسپولیس؛ اینجا کسی دلتنگ دانیال اسماعیلی‌فر نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- ایوب العملود تا پایان هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم بهترین بازیکن پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم درخشان کار کرد و بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی به‌شکل مستقیم از پرسپولیس راهی تبریز شدند. اسماعیلی‌فر پیش از این به مدت 1.5 فصل عضو تراکتور بود و طی ۴۹ بازی برای این تیم موفق به زدن ۸ گل و ارسال ۷ پاس گل شد. 

خرید دانیال اسماعیلی‌فر به قرمزهای تبریز در سمت راست زمین کمک شایانی کرده و این بازیکن اکنون در طی سه بازی، دو پاس گل داده است تا سرانجام خبری از مهدی شیری در ترکیب تراکتور نباشد.

مدیران پرسپولیس پس از جدایی دانیال از جمع قرمزهای تهران به پیشنهاد خوان کارلوس گاریدو با ایوب العملود وارد مذاکره شدند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس سابقه کار با این بازیکن را داشت و برای همین او را به رضا درویش پیشنهاد داد. درویش هم پس از چند جلسه مذاکره، قرارداد العملود را امضا کرد تا ستاره مراکشی از اولین خریدهای پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باشد.

ایوب در بازی‌های دوستانه به‌خوبی کیفیت خود را نشان داد و به‌نوعی خیال برخی هواداران پرسپولیس را از سمت راست زمین راحت کرد، در این بین عده‌ای اعتقاد داشتند این بازیکن را باید در بازی‌های رسمی مورد سنجش قرار داد که العملود از این آزمون هم سربلند بیرون آمد. ایوب العملود در بازی ابتدایی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن عملکرد درخشانی داشت و چندین پاس کلیدی ثبت کرد. 

در تقابل با تراکتور، ایوب تک‌گل قرمزها را وارد دروازه تراکتور کرد تا خوان کارلوس گاریدو همچنان شکست‌ناپذیر باقی بماند. در بازی سوم پرسپولیس مقابل فولاد که با برد دو بر صفر قرمزها همراه بود، ایوب باز هم نقش مهمی در طراحی حملات داشت.

 در سیستم بازی خوان کارلوس گاریدو، انتقال سریع توپ از دفاع به حمله اهمیت بالایی دارد و در این راستا نقش ایوب در ترکیب پرسپولیس بسیار ویژه است. ایوب العملود تا پایان هفته سوم لیگ برتر با نمره 7.4 بهترین بازیکن پرسپولیس است و اکنون هیچ هوادار پرسپولیس دلتنگ دانیال اسماعیلی‌فر نیست.

مدیریت پرسپولیس در جذب ایوب العملود بسیار عالی کار کرد و اکنون این بازیکن در ترکیب تیم قهرمان فصل گذشته می‌درخشد. باید دید عملکرد خوب ایوب تا چه هفته‌ای ادامه خواهد داشت و آیا این بازیکن می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا هم عصای دست خوان کارلوس گاریدو باشد یا نه.

5793