عکس؛ وینیسیوس الگوی خود را معرفی کرد

عکس؛ وینیسیوس الگوی خود را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی برزیل و تیم ملی پاراگوئه در هفته دوم از دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، وینیسیوس جونیور در این بازی خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند. وینیسیوس گل دوم خود را در اواخر نیمه اول به ثمر رساند. او پس از این گل خوشحالی جالبی را از خودش به نمایش در آورد. این خوشحالی گل شبیه به خوشحالی های پس از گل نیمار جونیور بود.

نیمار جونیور تصویری از خوشحالی وینیسیوس را در کنار تصویر خوشحالی خودش در استوری های اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت:" تبریک به وینیسیوس جونیور به خاطر امروز " وینیسیوس جونیور هم این استوری را در صفحه شخصی خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام بازنشر کرد و نوشت:" تو الگوی منی " و به این ترتیب نیمار جونیور را الگوی خودش دانست.

برزیل یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 است و وینیسیوس جونیور هم ستاره ای است که به دنبال فتح توپ طلا است و درخشش  در کوپا آمه ریکا خیلی می تواند به او کمک کند.

1470