اولین برد برزیل در کوپا آمه‌ریکا با درخشش وینیسیوس

اولین برد برزیل در کوپا آمه‌ریکا با درخشش وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی برزیل و تیم ملی پاراگوئه در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، برزیلی ها که در بازی اول خود به تساوی بدون گل مقابل تیم ملی کاستاریکا رسیده بودند، حالا در بازی دوم خود موفق شدند یک برد پر گل به دست بیاورند. در این بازی وینی جونیور خوش درخشید و کمک ویژه ای کرد تا اولین برد تیم ملی برزیل به دست بیاید.

در این بازی لوکاس پاکتا در دقیقه 31 یک ضربه پنالتی را خراب کرد. در ادامه کار در دقیقه 35 وینیسیوس جونیور موفق شد روی پاس لوکاس پاکتا گل اول را برای تیم ملی برزیل به ثمر برساند. ساویو در دقیقه 43 گل دوم را برای برزیلی ها زد. وینی جونیور در دقیقه 45 گل دوم خودش را زد و دبل کرد و به این ترتیب برزیل سه بر صفر پیش افتاد. در دقیقه 48 الدرته یک گل برای پاراگوئه زد و در دقیقه 65 لوکاس پاکتا توانست از روی نقطه پنالتی گل چهارم برزیل را بزند و بازی چهار بر یک شود و با همین نتیجه به پایان برسد.

تماشای خلاصه بازی

1471