بهترین مدافع از نظر وینیسیوس جونیور

بهترین مدافع از نظر وینیسیوس جونیور

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور اظهار داشت که از تعویض زودهنگام کایل واکر به دلیل مصدومیت در بازی انگلیس مقابل برزیل، به شدت ناراحت شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از متوقف کردن وینیسیوس از گلزنی، این مدافع کناری تنها پس از گذشت 20 دقیقه از بازی با ناراحتی از ناحیه همسترینگ زمین را ترک کرد. وینگر برزیلی اظهار داشت که تعویض اجباری واکر، او را به شدت ناراحت کرده و افزود که همیشه مشتاق است خود را در مقابل مدافع کناری منچسترسیتی که از نظر او بهترین مدافع جهان است، آزمایش کند.

وینیسیوس پس از بازی، در حضور رسانه‌ها گفت: "آه، همه چیز بسیار ناراحت کننده است. هر بار که بازیکنی زمین را با مصدومیت ترک می کند بسیار ناراحت کننده است، نه تنها برای خود بازیکن مصدوم، بلکه برای همه ما که در زمین حضور داریم. ما می خواهیم در برابر بهترین ها بازی کنیم، واکر، من همیشه می گویم، او بهترین مدافعی است که تا به حال با آن روبرو شده‌ام و همیشه یک دوئل بسیار خوب با او داشتم. او به من احترام زیادی می گذارد و من هم احترام زیادی برای او قائل هستم. هر کدام از ما برای تیم‌مان با جان و دل بازی می‌کنیم."

این دو بازیکن در چند سال گذشته بازی‌های فشرده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر داشته‌اند. وینیسیوس و واکر می توانند یک بار دیگر وقتی منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود، باهم روبرو شوند. با این حال، این رویارویی بستگی به این دارد که مصدومیت اخیر واکر چقدر جدی باشد و آیا او بتواند به بازی بازگردد یا خیر.

اگر این دو بازیکن خوش شانس باشند، در دو هفته متوالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 9 آوریل در سانتیاگو برنابئو میزبان سیتیزن‌ها خواهد بود و 17 آوریل در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

1369