چیلاورت: وینیسیوس جونیور یک بچه لوس و ننر است!

چیلاورت: وینیسیوس جونیور یک بچه لوس و ننر است!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان مطرح فوتبال پاراگوئه واکنش عجیبی به اظهارات وینیسیوس جونیور در مورد نژادپرستی نشان داد!

به گزارش فوتبالی، خوزه لوئیس چیلاورت دروازبان افسانه ای فوتبال پاراگوئه در واکنش به اشک های وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی بازی تیم ملی برزیل در مورد مسائل نژادپرستی در فوتبال در مصاحبه ای گفت: "بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور بیشتر نان اشک‌ هایشان را می‌ خورند‌ و گویی او دلقک سیرک است! او مدام به رقبایش توهین و حمله می‌کند. او مانند دختر ها لوس و یک‌ دنده است اما او باید بداند فوتبال برای مردان است!"

صحبت های آخر چیلاورت در مورد اینکه فوتبال برای مردان است باعث واکنش شدید زنان و فعالین حوزه زنان علیه صحبت های او شده است. البته در این بین چند رسانه وینیسیوس جونیور را به فیلم بازی کردن مقابل دوربین های شبکه نتفلیکس متهم کرده اند.

البته نکته جالب اینجا است که خود چیلاورت قربانی نژاد پرستی است. سزار لوئیس منوتی در سال ۱۹۹۸ این جملات را درباره چیلاورت گفت: " گفته می شود ۴۰ میلیارد سال قبل انسان ها به شکل میمون بوده اند. برای اثبات این قضیه باید چیلاورت را در مدارس بچرخانیم تا بچه ها بدانند که انسان ها ۴۰ میلیارد سال پیش چگونه بوده است. آنها ابتدا چیلاورت بوده اند، سپس میمون و سپس انسان!" در آن زمان چیلاورت علیه منوتی شکایت کرد و حتی او را به دادگاه کشاند.

۱۰۰۹