ستاره جوان بارسلونا به دنبال تحت تاثیر قرار دادن هانسی فلیک

ستاره جوان بارسلونا به دنبال تحت تاثیر قرار دادن هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو توره، ستاره جوان بارسلونا که فصل گذشته به صورت قرضی در خیرونا بازی کرد، حالا به دنبال فرصتی است تا خودش را به هانسی فلیک و کادر فنی جدید بارسلونا اثبات کند.

به گزارش فوتبالی، پابلو توره، یکی از بازیکنانی بود که تابستان گذشته به صورت قرضی بارسلونا را ترک کرد. او به همراه اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا، در پنجره نقل و انتقالاتی سال 2023 به صورت قرضی به باشگاه خیرونا، دیگر تیم کاتالونیایی لالیگای اسپانیا پیوست و عملکرد نسبتا خوبی هم در این تیم به نمایش گذاشت. او حالا تصمیمی مبنی بر جدایی از بارسا ندارد و می‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به تیم اصلی بارسلونا امتحان کند.

دو دوران سرمربی‌گری ژاوی هرناندز، توره چندان مورد استفاده قرار نگرفت. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی سابق بلوگرانا اعتقاد خاصی به بازی این بازیکن نداشت. او تصمیم گرفت به جای پابلو توره، به فرمین لوپز اعتماد کند. هرچند که لوپز توانست در نخستین فصل حضورش در بارسلونا خوش بدرخشد، اما باز هم پابلو توره امید دارد تا بتواند کادر فنی جدید باشگاه را برای حضورش در تیم اصلی متقاعد کند.

به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، پابلو توره می‌خواهد در اردوی پیش‌فصل بارسلونا حضور پیدا کند تا تلاشش را برای تحت تاثیر قرار دادن کادر فنی انجام دهد. توره از اولین روز آماده‌سازی برای فصل جدید در تمرینات بارسلونا حاضر خواهد بود. گفته می‌شود که ژاوی هرناندز اصرار خاصی به جذب این بازیکن داشت، اما هرگز به او اعتماد نکرد. حالا توره امید دارد تا با آمدن هانسی فلیک بالاخره بتواند به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کند.

1428