باشگاه تازه‌وارد به سری آ، مقصد بعدی مدافع سابق منچستریونایتد

باشگاه تازه‌وارد به سری آ، مقصد بعدی مدافع سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل واران پس از جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل، حالا در آستانه انتقال به باشگاه کومو در سری آ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران یکی از مدرن‌ترین و موفق‌ترین مدافعان ده سال اخیر فوتبال اروپا و جهان بوده است. بازیکنی که در قلب خط دفاعی رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، به همه افتخارات تیمی دست پیدا کرد. او در دو فصل اخیر در منچستریونایتد توپ زد، اما هرگز نتوانست افتخاراتی که با رئال مادرید به دست آورده بود را کسب کند.

این مدافع باتجربه فرانسوی در این فصل تصمیم گرفت در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا شود. دوران او در منچستریونایتد پرفرازونشیب بود. او چندین بار دچار مصدومیت‌های پی‌درپی متوالی شد و نتوانست آنطور که باید و شاید توانایی‌های خود را نشان دهد و به همین دلیل یکی از خریدهای ناموفق منچستریونایتد در چند فصل اخیر لقب گرفت.

این مدافع از باشگاه‌های آمریکایی و عربستانی پیشنهاداتی دریافت کرد. باشگاه النصر عربستان قصد داشت دوباره واران را با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی کند و از آن طرف، دیوید بکام و باشگاه اینتر میامی قصد داشتند رافائل واران را با لیونل مسی، لوییس سوارز، جردی آلبا و سرخیو بوسکتس هم‌تیمی کند.

او می‌خواهد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد. به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال، رافائل واران در حال حاضر در شهر کومو در ایتالیا حضور دارد تا باشگاه کومو مذاکره کند. واران با سسک فابرگاس و مدیران باشگاه ایتالیایی در حال مذاکره هستند. کومو از چند هفته پیش رویای خرید واران را در سر داشت.

1428