هافبک انگلیسی لسترسیتی در آستانه‌ی پیوستن به چلسی

هافبک انگلیسی لسترسیتی در آستانه‌ی پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- کیرنان دوزبری هال در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ۴۸ ساعت آینده با آبی‌ها امضا شود.

به گزارش فوتبالی، کیرنان دوزبری هال هافبک ۲۵ ساله لسترسیتی که چند روز پیش در آستانه‌ انتقال به برایتون قرار داشت، با شنیدن پیشنهاد چلسی انتقال خودش را به برایتون منتفی کرد تا دوباره شاگرد انزو مارسکا شود.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، پیشنهاد چلسی برای جذب دوزبری هال همانند پیشنهاد برایتون بود و آبی‌ها حدود ۳۰ میلیون پوند به لسترسیتی ارائه دادند که مورد قبول آن‌ها قرار گرفت. انتظار می‌رود تست‌های پزشکی دوزبری‌ هال امروز انجام شود. به گفته‌ی رومانو دوزبری هال خواهان این انتقال بود و همچنین لستر سیتی تا پایان ماه ژوئن میلادی نیاز به فروش داشت که این دو مورد از دلایل مهم انجام این انتقال بودند.

به گفته‌ی رومانو در ادامه لسترسیتی می‌خواهد با مایکل گلدینگ بازیکن جوان چلسی قرارداد امضا کند. این مذاکرات جدا از انتقال دوزبری‌ هال است و در حال حاضر هر دو باشگاه در حال مذاکره برای انجام این انتقال هستند.

کیرنان دوزبری هال هافبک چپ پای انگلیسی که سابقه‌ی بازی برای لوتون تاون و بلکپول را به شکل قرضی دارد، از آکادمی لسترسیتی رشد کرد و به تیم اصلی رسید. او فصل گذشته نقش بزرگی در قهرمانی تیم انزو مارسکا در چمپیونشیپ داشت و پس از انجام ۴۹ بازی، آمار ۱۲ گل و ۱۵ پاس گل را از خود ثبت کرده است‌.

۱۴۲۸