پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن برای خرید ستاره جوان بارسلونا

پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن برای خرید ستاره جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن تصمیم دارد با مبلغ نجومی 250 میلیون یورو برای خرید لامین یامال از بارسلونا اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال را باید پدیده این فصل فوتبال اروپا دانست. ستاره 16 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا خیلی زود توانست استعداد و توانایی خودش را در زمین به معرض نمایش بگذارد. او به سرعت توانست نقش تاثیرگذاری در ترکیب بارسا و لاروخا داشته باشد. این ستاره چپ‌پا آینده درخشانی در پیش دارد و خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که او می‌تواند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان تبدیل شود.

او حالا در جریان رقابت‌های یورو 2024 حضور دارد. یامال در 16 سالگی رویای قهرمانی در یورو را در سر دارد، رویا و  آرزویی که شاید آنقدر هم دور از ذهن نباشد، چرا که تیم ملی اسپانیا در قامت یک مدعی واقعی برای قهرمانی در این تورنمنت ظاهر شده است. یامال نیز در عین جوانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم لوییس دلا فوئنته است.

درخشش این بازیکن باعث شد تا توجه تیم‌های زیادی به او جلب شود. به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، مدیران پاری سن ژرمن حاضر هستند تا برای خرید یامال، 250 میلیون یورو هزینه کنند. اما بعید است مدیران بارسلونا حتی با وجود چنین پیشنهادی یامال را به فروش برسانند. خوان لاپورتا پیش از این اعلام کرده بود که پیشنهاد 200 میلیون یورویی را برای فروش یامال رد کرده بود.

پاری سن ژرمن در سال 2017 با خرید نیمار از بارسلونا رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ را شکست. آن‌ها حالا تصمیم دارند با خرید یامال، این رکورد را یک بار دیگر جابه‌جا کنند.

1428