راهکار چلسی برای کاهش قیمت مهاجم سوئدی نیوکاسل

راهکار چلسی برای کاهش قیمت مهاجم سوئدی نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای کاهش مبلغ خرید الکساندر ایساک، تصمیم دارند نیکولاس جکسون، مهاجم اهل سنگال خود را وارد معامله کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلات جدی چلسی در فصل گذشته، نداشتن یک مهاجم نوک باکیفیت و کلاس جهانی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادند. به همین خاطر مدیران باشگاه به فکر خرید یک مهاجم جدید در تابستان پیش رو افتادند. بازیکنی که قدر موقعیت‌ها را بداند و باعث شود شیرهای لندنی گل‌های بیشتری در طول فصل به ثمر برسانند.

به گزارش سایت دیلی میل، در روزهای گذشته مذاکرات اولیه میان دو باشگاه چلسی و نیوکاسل بر سر انتقال الکساندر ایساک انجام شده است. آبی‌ها خواهان امضای قرارداد با این ملی‌پوش سوئدی در همین تابستان هستند. مدیران نیوکاسل اصرار بر حفظ الکساندر ایساک ندارد و با یک پیشنهاد خوب او را به فروش می‌رسانند. با این‌که گفته می‌شود نیوکاسل برای ایجاد تعادل در حساب‌های مالی نیاز به یک فروش بزرگ دارند اما تنها در صورتی که پیشنهادی در حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو برای ایساک برسد با فروش او موافقت می‌کند.

به نقل از جیکوب اشتاینبرگ از نشریه گاردین، چلسی دارد شرایط گنجاندن نیکولاس جکسون در قرارداد الکساندر ایساک را بررسی می‌کند. هرچند که این اتفاق کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، چون جکسون یکی از مهره‌های کلیدی در آینده پروژه چلسی است و سران باشگاه به راحتی با جدایی او موافقت نمی‌کنند.

الکساندر ایساک ۲۴ ساله که در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ از رئال سوسیداد">رئال سوسیدادبه نیوکاسل پیوست، توانست در طول آمار  ۶۷ بازی، ۳۵ گل و ۴ پاس گل را از خود به جای بگذارد.

1428