هافبک جوان منچستریونایتد در ترکیب انگلیس قرار خواهد گرفت؟

هافبک جوان منچستریونایتد در ترکیب انگلیس قرار خواهد گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که با تصمیم گرت ساوتگیت کوبی ماینو، ستاره جوان منچستریونایتد در دیدار دو تیم انگلیس و اسلواکی در ترکیب اصلی سه‌شیرها قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی یورو 2024، به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. ستاره‌هایی همچون فیل فودن، دکلان رایس، هری کین، جود بلینگام و بوکایو ساکا، در حد و اندازه نام خود ظاهر نشدند تا انگلیس در دور گروهی تنها 2 بار دروازه رقبای خود را باز کند و با 5 امتیاز از گروه خود صعود کند.

یکی از بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی انگلیس مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، ترنت الکساندر آرنولد بود. ستاره 25 ساله باشگاه لیورپول در رقابت‌های یورو تغییر پست داده و از مدافع کناری به هافبک وسط تغییر پست داده است. این بازیکن در نقش زوج دکلان رایس در مرکز زمین بازی می‌کند، اما هرگز وظایف خود را به نحو احسن انجام نداد تا مورد انتقادات شدیدی قرار بگیرد.

در بازی سوم انگلیس مقابل اسلوونی، کانر گلگر جانشین آرنولد در ترکیب انگلیس شد اما باز هم تغییری در شکل بازی این تیم ایجاد نشد. گرت ساوتگیت هم در مصاحبه‌های خود اعلام کرد مشکل اصلی‌شان این پست است، چون تا زمانی که کالوین فیلیپس به اردوهای تیم ملی انگلیس دعوت می‌شد، انگلیس در این پست مشکلی نداشت.

به نقل از سمی ماکبل، خبرنگار نشریه دیلی میل، کوبی ماینو در دیدار مقابل اسلواکی در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. او در دور گروهی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و همین موضوع باعث شد تا ساوتگیت در کانون انتقادات قرار گیرد.

1428