هافبک تیم ملی انگلیس تشنه قهرمانی در یورو 2024 است

هافبک تیم ملی انگلیس تشنه قهرمانی در یورو 2024 است

پایگاه خبری فوتبالی- دکلان رایس، ستاره خط هافبک تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرد تنها قهرمانی در یورو می‌تواند شکست در لیگ برتر را جبران کند.

به گزارش فوتبالی، در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچسترسیتی تا هفته پایانی شانه‌به‌شانه همدیگر پیش رفتند. هواداران آرسنال تا روز آخر امید داشتند تا بلکه آبی‌های شهر منچستر متوقف شوند و بتوانند به صدر جدول برسند، اما تا آخرین بازی این اتفاق رقم نخورد. شاگردان پپ گواردیولا تمام بازی‌های هفته‌های پایانی خود را با برد پشت سر گذاشتند تا برای چهارمین سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند.

این موضوع تاثیر منفی روی روحیه بازیکنان آرسنال گذاشت. آن‌ها تا آخرین لحظه جنگیدند و در نهایت با یک امتیاز کمتر از رقیب نایب قهرمان شدند. توپچی‌ها در سالیان اخیر تا به حال تا این حد به کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک نبودند. حالا دکلان رایس که یکی از بهترین بازیکنان این فصل آرسنال بود، می‎‌خواهد ناکامی در لیگ برتر را با قهرمانی در یورو 2024 جبران کند.

او در آخرین کنفرانس خبری خود در این رابطه گفت: «پس از پایان آخرین بازی لیگ به خانواده‌ام گفتم تنها چیزی که باعث می‌شود شکست در لیگ برتر را فراموش کنم، قهرمانی در یورو است.»

دکلان رایس در دوره قبلی این مسابقات به همراه تیم ملی انگلیس تا دیدار نهایی پیش رفت اما در نهایت در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی ایتالیا مغلوب شدند تا باز هم سه‌شیرها دستشان از جام کوتاه بماند.

1428