یک نظریه جالب؛ رونالدو نمی‌تواند در تیم ملی انگلیس فیکس شود

یک نظریه جالب؛ رونالدو نمی‌تواند در تیم ملی انگلیس فیکس شود

پایگاه خبری فوتبالی - الی مک کوئیست مهاجم بازنشسته اسکاتلندی می گوید کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و النصر، اگر قرار بود برای انگلیس در یورو 2024 بازی کند، اصلاً جایی در ترکیب گرت ساوت گیت نداشت. 

به گزارش فوتبالی، وقتی روبرتو مارتینز تصمیم به دعوت کردن رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال برای یورو 2024 گرفت، بسیاری او را سرزنش کردند، چون فرناندو سانتوس سرمربی سابق پرتغال، رونالدو را در جام جهانی 2022 قطر نیمکت نشین کرده بود، اما سرمربی جدید پرتغال اعتقاد زیادی به رونالدو دارد و حالا ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، در تمامی دقایق 2 بازی گذشته پرتغال در یورو 2024 بازی کرده است. او نتوانسته گلی به ثمر برساند، اما در بازی با ترکیه یک پاس گل داد. 

الی مک کوئیست به اسکای اسپورتس گفت: "می گویم کریستیانو رونالدو نمی توانست جایی در ترکیب انگلیس داشته باشد. فکر می کنم این نظریه صحیح باشد. 5 یا 10 سال گذشته همه چیز فرق داشت و او یک سوپراستار بود، اما حالا وقت این است که او بیشتر نقش پدری اش را برای فرزندانش بازی کند و چنین اتفاقی برای همه رخ می دهد. واقعاً معتقدم اگر رونالدو برای انگلیس بازی می کرد، اصلاً نمی توانست جایی در ترکیب اصلی ساوت گیت داشته باشد."

4416