رم به رقابت برای خرید هافبک نیس اضافه شد

رم به رقابت برای خرید هافبک نیس اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- آ اس رم قصد دارد برای خرید خفرن تورام، هافبک جوان فرانسوی باشگاه نیس با یوونتوس وارد رقابت شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران آ اس رم در تلاش‌اند تا برای فصل آینده یک تیم مدعی را روانه مسابقات کنند. آن‌ها قرارداد دنیله دروسی، سرمربی محبوب تیمشان را تمدید کردند. سرمربی‌ای که پس از اخراج خوزه مورینیو سکان هدایت جیالوروسی را به عهده گرفت. حالا دروسی و مدیران رم، در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستند تا گرگ‌های شهر رم یک بار دیگر به‌عنوان مدعی قهرمانی سری آ شناخته شوند.

در روزهای گذشته جانلوکا دی مارتزیو خبرهایی منتشر کرد مبنی بر این‌که خفرن تورام اصلی‌ترین گزینه مدیران یوونتوس برای تقویت کمربند خط میانی است. مذاکراتی با مدیران نیس فرانسه انجام شده است. با این‌که آدرین ربیو، هافبک فرانسوی یوونتوس هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است، اما ظاهرا حتی اگر او حاضر به ماندن در یوونتوس شود هم خفرن تورام جذب خواهد شد. یوونتوس می‌خواهد با چیزی حدود 15 تا 18 میلیون یورو خفرن تورام را در تیم خود داشته باشد.

این خبر توسط نیکولو شیرا، دیگر خبرنگار مشهور فوتبال ایتالیا هم تایید شد تا یوونتوس به‌عنوان مقصد احتمالی خفرن تورام شناخته شود. این خبرنگار در گزارش خود اشاره کرد که تورام علاقه زیادی به بازی در فوتبال ایتالیا دارد و این می‌تواند انگیزه دیگر تیم‌های ایتالیایی را برای خرید این بازیکن افزایش دهد.

به نقل از نشریه ال رمانیستا، یوونتوس تنها باشگاه ایتالیایی نیست که به دنبال خفرن تورام است. مدیران رم از ابتدای هفته مذاکرات خود را با نزدیکان خفرن تورام شروع کردند. نیس برای فروش این بازیکن 20 میلیون یورو می‌خواهد و باید دید آیا سران رم حاضر به پرداخت این مبلغ هستند یا خیر؟

1428