واکنش باشگاه النصر به صعود رونالدو به مرحله حذفی یورو 2024 (عکس)

واکنش باشگاه النصر به صعود رونالدو به مرحله حذفی یورو 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ملی ترکیه موفق شد صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 قطعی کند و باید دید که یاران رونالدو در این تورنمنت در ادامه بازی ها چه عملکردی از خودشان نشان می ‌دهند.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو در آن توپ می زند، پس از صعود یاران رونالدو به مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و به صعود تیم ملی پرتغال به مرحله حذفی یورو 2024 واکنش نشان داد.

در این پست اینستاگرامی طرحی از کریستیانو رونالدو که در آن لباس تیم ملی پرتغال را بر تن دارد، منتشر شده است. باشگاه النصر با آوردن کریستیانو رونالدو توجه های زیادی را به خودش جلب کرده است و حالا برای این فوق ستاره پست تبریک آمیز در اینستاگرام منتشر کرده است.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و به دنبال این است که در رقابت های یورو 2024 به قهرمانی برسد و باید دید که موفق می شود در نهایت چنین کاری را انجام بدهد یا خیر. از سوی دیگر باید دید که او تا چه زمانی قصد دارد که به دوران حرفه ای خود در تیم النصر عربستان و در تیم ملی پرتغال ادامه بدهد.

1471