عکس؛ ستاره‌هایی که دیگر هیچکدام در رئال مادرید نیستند

عکس؛ ستاره‌هایی که دیگر هیچکدام در رئال مادرید نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که یک تغییر نسل در رئال مادرید به طور کامل اتفاق افتاده است و ستاره هایی که قبلا در رئال مادرید حضور داشتند، دیگر هیچکدامشان در جمع مادریدی ها نیستند.

به گزارش فوتبالی ، ناچو فرناندز به طور رسمی از رئال مادرید جدا شد و راهی تیم القادسیه در فوتبال عربستان شد. ناچو یک بازیکن تک باشگاهی بود و تنها در رئال مادرید بازی کرده بود اما حالا دیگر او راهی لیگ حرفه ای عربستان سعودی شده است.

رئال مادرید بین سال های 2016 تا 2018 سه بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و این تصویر هم مربوط به جشن قهرمانی در خیابان های مادرید پس از قهرمانی رئال مادرید در فصل 2016/17 از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

در این تصویر ستاره های بزرگی را می بینیم. کریستیانو رونالدو در حال حاضر در النصر عربستان بازی می کند. کریم بنزما در الاتحاد عربستان حضور دارد. کیلور ناواس به تازگی از پی اس جی خداحافظی کرده است. سرخیو راموس هم از سویا خداحافظی کرده است و به زودی مقصد بعدی خود را معرفی می کند. خامس رودریگز در فوتبال برزیل و در تیم سائوپائولو بازی می کند. مارسلو هم در تیم فلومیننزه حضور دارد.

1470