ماموریت موفقیت‌آمیز گولسیانی؛ مهار رونالدو!

ماموریت موفقیت‌آمیز گولسیانی؛ مهار رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی – حضور گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی گرجستان، کاملا برای این تیم خوش‌یمن بود.

به گزارش فوتبالی، گرجستان اولین حضور خود در مسابقات یورو را تجربه می‌کند و گئورگی گولسیانی هم اولین بازیکنی است که از یک تیم باشگاهی ایرانی در مسابقات یورو حضور دارد. حضوری که هم برای گرجستان و هم برای گئورگی موفقیت‌آمیز بوده و آن‌ها با برتری غیر قابل انتظار مقابل پرتغال راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

گرجستان که در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب ترکیه شده بود و در دیدار دوم به تساوی یک بر یک مقابل جمهوری چک رسیده ؛ در دیدار سوم گروهی خود و در روزی که گئورگی گولسیانی را در ترکیب ابتدایی خود داشت، توانست با دو گل از سد یاران کریستیانو رونالدو گذشته و با ۴ امتیاز به عنوان یکی از تیم های سوم راهی یک هشتم نهایی شده و تاریخ‌سازی کند.

اما حضور موفقیت آمیز گولسیانی مورد توجه رسانه رسمی قرمزهای پایتخت هم بوده و صفحه پرسپولیس دو تصویر از نبرد مدافع خود با کریس رونالدو را منتشر کرده است؛ چالش و دوئلی که برای گئورگی و مدافعان گرجستان با موفقیت به پایان رسید و آن‌ها با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل پرتغال، سهم بزرگی در پیروزی تاریخی تیمشان داشتند.

گولسیانی و یارانش باید روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اسپانیا بروند و باید دید این دیدار جذاب چه نتیجه‌ای برای مدافع پرسپولیس و تیمش به همراه خواهد داشت.

1997