ستاره گرجستانی پس از 11 سال به پیراهن رونالدو، اسطوره خود رسید

ستاره گرجستانی پس از 11 سال به پیراهن رونالدو، اسطوره خود رسید

پایگاه خبری فوتبالی – خویچا کواراتسخلیا با گرفتن پیراهن رونالدو، اسطوره خود، شب رویایی اش را تکمیل کرد.

به گزارش فوتبالی، این وینگر 23 ساله گرجستانی، به تیم ملی کشورش کمک کرد تا با پیروزی 0-2 مقابل پرتغال در قالب مرحله گروهی رقابت های یورو، تاریخ سازی کند.

ستاره تیم ناپولی، به تنها 2 دقیقه نیاز داشت تا بتواند دروازه تیم حریف را بگشاید و در ادامه گرجستان موفق شد تا با فرار از زیر فشار پرتغال، از روی نقطه پنالتی، برتری خود را به 2 گل افزایش دهد.

در طرف دیگر کریستیانو رونالدو 39 ساله، با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش، به رکورد 50 حضور برای تیم ملی کشورش در یک رقابت بین المللی دست پیدا کرد. این رکورد اما با صعود کواراتسخلیا و یارانش به مرحله حذفی رقابت های یورو برای اولین بار، به کام رونالدوی پرتغالی تلخ شد.

کواراتسخلیا پیش از بازی رونالدو را مورد ستایش قرار داد و از اینکه مقابل اسطوره اش قرار گرفتن برای او چه معنی دارد سخن به میان آورد. این دیدار اما اولین دیدار این دو بازیکن نبوده و اولین دیدار آن‌ها به شکل عجیبی به سال 2013 بازمی‌گردد، زمانی که رونالدو آکادمی جدیدی در پایتخت کشور گرجستان باز کرده بود. او در آن سفر بازیکنان نوجوان زیادی را ملاقات کرده بود و عکسی از آن دیدار موجود است که در آن، کواراتسخلیا نوجوان، در کنار رونالدو حضور دارد.

2102