مورد عجیب کاوه در جام حذفی؛ با دو تیم اصفهانی قهرمان شده است!(عکس)

مورد عجیب کاوه در جام حذفی؛ با دو تیم اصفهانی قهرمان شده است!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کاوه رضایی تاکنون 3 قهرمانی در فوتبال ایران داشته که هر 3 به مسابقات جام حذفی باز می‌گردد. 

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی که سرنوشت عجیب و متفاوتی طی دو فصل اخیر داشت در ابتدای لیگ بیست و دوم تمام مقدمات حضورش در استقلال فراهم شده بود و تنها یک امضای رسمی برای پیوستن دوباره به این تیم داشت اما پر بودن لیست بازیکنان استقلال منجر شد تا او به هدفش نرسد و پس از کلی کش و قوس فراوان، سر از تراکتور در بیاورد. او پس از گذراندن یک فصل تقریبا همراه با ناکامی در تبریز با عقد قراردادی ۳ ساله به سپاهان پیوست تا به صف مهاجمان پرشمار این تیم در لیگ بیست و سوم اضافه شود. 

رضایی که چندین سال به عنوان لژیونر در تیم‌های بلژیکی شارلوا و کلوب بروژ مشغول به فعالیت بود در فصلی که همین دیروز به پایان رسید بازی‌های زیادی را انجام نداد و بیشتر به عنوان یک مهاجم تعویضی برای سپاهان به میدان رفت. 

با این وجود او اثرگذاری زیادی بر روی گل‌های سپاهان داشت و جمعا در ۲۹ مسابقه‌ای که در رقابت‌های مختلف به میدان رفت آمار خوب ۶ گل زده و ۴ پاس گل را از خودش بر جای گذاشت.

رضایی که با سپاهان قهرمان جام حذفی شد موفق شد به سومین جام دوران فوتبالی خود دست پیدا کند که در اتفاقی جالب هر 3 قهرمانی او در جام حذفی بوده است! این بازیکن ۳۲ ساله علاوه بر سپاهان در قامت مهاجم ذوب‌آهن هم به دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی دست پیدا کرده است که این موضوع نشان می‌دهد او در اتفاقی نادر با هر دو تیم اصفهانی موفق به چشیدن طعم قهرمانی شده است.

۹۰۹۸