مدیران سپاهان در انتظار پاسخ مورایس

مدیران سپاهان در انتظار پاسخ مورایس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه سپاهان تا پایان هفته منتظر پاسخ نهایی مورایس برای ادامه همکاری باقی خواهند ماند و در صورت منتفی شدن حضور این مربی در ایران، آنها با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های جام حذفی، «ژوزه مورایس» برای استراحت راهی کشورش شد و چند روز بعد با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان خواستار قطع همکاری با این باشگاه شد.

مورایس یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و در صورت فسخ یکطرفه باید قید دستمزد سال آینده خود در این باشگاه را بزند. در همین خصوص مورایس رزومه خود را برای هدایت تیم الوحده امارات به این باشگاه ارسال کرده که با مخالفت مدیران این باشگاه عربی رو به رو شده است.

همچنین مدیران باشگاه سپاهان تا پایان هفته منتظر پاسخ نهایی مورایس برای ادامه همکاری باقی خواهند ماند و در صورت منتفی شدن حضور این مربی در ایران، آنها با گزینه‌های داخلی و خارجی وارد مذاکره می‌شوند یکی از گزینه‌های هدایت سپاهان «هوگو آلمیدا» دستیار مورایس است که هنوز صحبتی با او برای هدایت این تیم نشده و مدیران سپاهان به دنبال بازگشت مورایس هستند.

با توجه به حضور سپاهان در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید زود تر تمرینات خود را آغاز کند و این تیم باید روز ۱۶ مرداد رو در روی شباب الاهلی امارات برود و در صورت پیروزی برابر این تیم به مصاف الغرافه خواهد رفت.

1999