چرا بارسلونا نمی‌تواند وینگر اسپانیایی را بخرد؟

چرا بارسلونا نمی‌تواند وینگر اسپانیایی را بخرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - صبح امروز بود که برخی از رسانه ها و خبرنگاران از جمله فابریزیو رومانو خبر دادند که باشگاه بارسلونا به جذب نیکو ویلیامز وینگر جوان تیم ملی اسپانیا علاقه دارد اما حالا به نظر می رسد که خرید این بازیکن برای بارسلونا کار چندان راحتی نیست.

به گزارش فوتبالی ، رقم فسخ قرارداد نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو، 58 میلیون یورو است و تیمی که می خواهد نیکو ویلیامز را خریداری کند باید 58 میلیون یورو را به این باشگاه بپردازد.

به نقل از رسانه اتلتیک، باشگاه بارسلونا توانایی خرید نیکو ویلیامز را ندارد چرا که در حال حاضر تراز مالی باشگاه بارسلونا منفی 130 میلیون یورو است. باشگاه بارسلونا باید در ابتدا این تراز مالی منفی خودش را درست کند. در مرحله بعدی بارسلونا برای این که بتواند نیکو ویلیامز را بخرد باید یک فروش بزرگ داشته باشد. در حقیقت آبی و اناری ها باید بتوانند یکی از ستاره های خودشان را بفروشند تا مبلغ 58 میلیون یورو به دست بیاورند و در نهایت آن را به اتلتیک بیلبائو بدهند تا نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرند.

نیکو ویلیامز در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد و آینده خوبی در انتظارش است. او با حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 شهرت بیشتری پیدا کرده است.

1471