فروش مدافع جوان سنگالی، راهکار مدیران بارسلونا برای کسب درآمد

فروش مدافع جوان سنگالی، راهکار مدیران بارسلونا برای کسب درآمد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا تصمیم دارد از طریق فروش میکاییل فایه، درآمد قابل توجهی به دست بیاورد و به وضعیت بد اقتصادی خود سروسامان بدهد.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت، میکاییل فایه، مدافع سنگالی جوان بارسلونا که در تیم دوم بارسا بازی می‌کرد، عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت تا توجه تیم‌های زیادی به او جلب شود. او با وجود قد و قامت کوتاهی که دارد، اما در امور دفاعی مستحکم ظاهر می‌شود. این مدافع سنگالی مهارت خاصی هم در شوت‌زنی دارد و خیلی از هواداران بارسا او را با رونالد کومان، مدافع هلندی سال‌های دور تیمشان مقایسه می‌کنند.

در هفته‌های اخیر باشگاه پورتو برای خرید او اقدام کرد. مدیران بارسلونا اعلام کردند که حاضر نیستند با کمتر از 15 میلیون یورو فایه را به فروش برسانند، اما سران باشگاه پرتغالی اعلام کردند که توانایی پرداخت چنین مبلغی ندارند و این معامله فعلا متوقف شده است. مدیران بارسلونا حاضر نیستند به هر قیمتی میکاییل فایه به فروش برسد و اگر پیشنهاد خوبی ارائه نشود، او در تمرینات پیش‌فصل تیم اصلی حضور پیدا خواهد کرد.

به نقل از نشریه ARA، مدیران بارسلونا تصور دارند که فروش این بازیکن می‌تواند مبلغ قابل توجهی را وارد بودجه باشگاه کند. متئو آلمانی، مدیرورزشی سابق بارسلونا این بازیکن را از دسته دوم کرواسی به خدمت گرفت تا باشگاه بتواند از طریق فروش او درآمد خوبی به دست بیاورد. این یکی از آخرین معاملات او پیش از رفتن از بارسلونا بود.

با توجه به این‌که شرایط مالی باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست، اما باز هم سران این باشگاه حاضر نیستند جوانان مستعد تیمشان را به راحتی از دست بدهند.

1428