لاتزیو، مشتری جدید ستاره مطرود منچستریونایتد

لاتزیو، مشتری جدید ستاره مطرود منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- لاتزیو قصد دارد برای تقویت خط حمله تیم خود برای جذب میسون گرینوود، مهاجم جوان باشگاه منچستریونایتد تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، پس از اتفاقات جنجالی‌ای که برای میسون گرینوود رخ داد، او برای چند ماه از حضور در رقابت‌های فوتبال محروم شد. اما پس از تشکیل چندین جلسه دادگاه، سرانجام این ستاره جوان انگلیسی از اتهامات وارده تبرئه شد؛ اما ظاهرا دیگر در منچستریونایتد برای او جایی نبود. به همین خاطر تصمیم گرفت راهی لالیگای اسپانیا شود و پیراهن ختافه را به تن کند.

او در فوتبال اسپانیا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا یک بار دیگر توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد. اما با وجود درخشش در لالیگا، همچنان مدیران منچستریونایتد تصمیم ندارند او را در تیم خود داشته باشند و گرینوود در لیست فروش شیاطین سرخ قرار گرفته است. سران باشگاه انگلیسی تصمیم دارند با فروش گرینوود و چند ستاره دیگر، مبلغ قابل توجهی به دست بیاورند و سپس سراغ بازیکنان جدید بروند.

میسون گرینوود در ماه‌های اخیر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت. بارسلونا و اتلتیکو مادرید، تیم‌هایی از لالیگا هستند که گرینوود را زیر نظر گرفتند. آن‌ها می‌دانند که گرینوود با شرایط لالیگا سازگار شده و می‌تواند به سرعت در تیم جدید خود جا بیافتد، اما مانع اصلی بر سر این دو باشگاه، مبلغ درخواستی منچستریونایتد است.

اما باشگاه‌های ایتالیایی نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند. پس از یوونتوس، حالا لاتزیو نیز به خرید گرینوود تمایل دارد. به نقل از آلفردو پدولا، لاتزیو برای جدب این مهره جوان و تاثیرگذار در خط حمله تلاش می‌کند.

1428