چلسی علاقه‌مند به جذب مدافع جوان بوکا جونیورز

چلسی علاقه‌مند به جذب مدافع جوان بوکا جونیورز

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در راستای جذب بازیکنان جوان، اینبار به جذب آرون آنسلمینو مدافع جوان و آرژانتینی تیم بوکا جونیورز علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی، چلسی علاقه‌ای جدی برای جذب آرون آنسلمینو مدافع آرژانتینی بوکاجونیورز که متولد ۲۰۰۵ است، دارد. گزارشات در آرژانتین حاکی از آن است که چلسی در رقابت برای جذب این بازیکن است و آبی‌ها از شرایط قرارداد این بازیکن آگاه شده است اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی وجود ندارد.

به گفته‌ی رومانو، چلسی در میان چندین استعداد، شرایط این مدافع را نیز دنبال می‌کند. بند آزادسازی آرون آنسلمینو در قراردادش با بوکا جونیورز مبلغی به ارزش ۲۵ میلیون دلار است.

با وجود اینکه رومانو تایید کرد که چلسی هنوز پیشنهادی برای جذب آنسلمینو به بوکا جونیورز ارسال نکرده اما اوریل لاگت و آگوستو سزار دو خبرنگار آرژانتینی خبر از ارائه پیشنهاد رسمی برای آرون آنسلمینو توسط چلسی می‌دهند. گفته شد که این پیشنهاد حدود ۱۳‌.۵ میلیون پوند و به مدت چهار فصل بوده است.

هنوز مشخص نیست که اگر چلسی این مدافع را به خدمت بگیرد در تیم اصلی می‌ماند یا قرضی به تیم دیگری یا حتی تیم استراسبورگ که به نوعی تیم دوم‌ چلسی محسوب می‌شود خواهد رفت. اما به احتمال فراوان او در تور پیش فصل آمریکا در کنار دیگر بازیکنان آبی‌ها می‌تواند حضور یابد.

۱۴۲۸