قرار بود ده‌روسی مربی بوکاجونیورز شود!

قرار بود ده‌روسی مربی بوکاجونیورز شود!

خبرگزاری فوتبالی – مدافع سابق تیم رم که با دنیله ده‌روسی در این تیم هم‌تیمی بوده اعلام کرد ده‌روسی می‌خواست پس از خداحافظی از فوتبال، مربی بوکاجونیورز شود.
به گزارش فوتبالی، دنیله ده‌روسی پس از جدایی از رم  به بوکا پیوست اما نتوانست مدت زمان زیادی از تیم مورد علاقه‌اش دور بماند و به همین دلیل بوکا را ترک کرد و به ایتالیا برگشت. بوردیسو که در جریان فصل ۱۱-۲۰۱۰ با ده‌روسی  هم‌تیمی بوده به Soy Fiera گفته: دنیله شروع خوبی داشت و کیفیت خود را در همان بازی‌های ابتدایی نشان داد و این مسئله تا زمانی که مصدوم شد ادامه داشت. اشتباه او برگشتن زودتر از زمان موعد بود زیرا دوباره مصدوم شد. برای یک بازیکن با سن او، غیبت طولانی مدت آسان نیست. او مجبور شد تا کیفیتش را دوباره نشان دهد. این مسئله برای او سخت بود.
بوردیسو در ادامه گفت: با او ملاقات کردم و درباره بوکا صحبت کردیم. برنامه او این بود که در بوینوس آیرس بماند و ارتباط خود را با بوکا حفظ کند و چیزی برنده شود. چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. بازگشت او به ایتالیا امری شخصی بود. شاید خانواده او نتوانسته بودند با شرایط هماهنگ شوند و این مسئله باعث شرمساری بود زیرا ده‌روسی می‌توانست چیزهای زیادی به بوکا ارائه دهد.

1101