مدل موهای عجیب توز؛ به رنگ بوکاجونیورز!

مدل موهای عجیب توز؛ به رنگ بوکاجونیورز!

پایگاه خبری فوتبالی – کارلوس توز مدل موهای جدیدی برای خود انتخاب کرده که قسمتی از آن آبی رنگ است و باعث تعجب بسیاری شده.

به گزارش فوتبالی، بار اولی نیست که کارلوس توز با یک مدل موی عجیب توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. او در دورانی که در لیگ برتر حضور داشت هم چند بار از مدل موهای متفاوتی استفاده کرده بود اما او این بار عجیب‌ترین مدل را برای خودش انتخاب کرده. توز موهایش را بسیار کوتاه کرده و یک رشته از موها را با رنگ آبی بافته است.

نکته جالب اینجاست کاربران در فضای مجازی استقبال نسبتا خوبی از این مدل مو انجام داده‌اند و حتی رنگ آبی آن را به بوکاجونیورز مربوط دانسته‌اند. خود توز هم که روز گذشته با این مدل مو در تمرین حاضر شده بود از انتخابش راضی است. آرایشگر توز هم با انتشار یک تصویر از توز در اینستاگرام روز گذشته نوشته بود: به رئيس رئیس‌ها نگاه کنید!

گفتنی است کارلوس توز فوتبال خود را از بوکاجونیورز آغاز کرد و سابقه حضور در تیم‌هایی چون کورینتیانس، یوونتوس،‌ وستهم و چند تیم دیگر را دارد اما یکی موفق‌ترین دوران او مربوط به حضورش در شهر منچستر و ۲ تیم این شهر بود. او از سال ۲۰۱۸ هم به بوکا برگشته و در این تیم بازی می‌کند.

1101