ده‌روسی: شورانگیزترین ورزشگاه جهان؟ استادیوم بوکاجونیورز

ده‌روسی: شورانگیزترین ورزشگاه جهان؟ استادیوم بوکاجونیورز

پایگاه خبری فوتبالی – دانیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم علی‌رغم حضور کوتاهش در بوکاجونیورز از جو ورزشگاه این تیم تعریف می‌کند.
به گزارش فوتبالی، دانیله ده‌روسی که ساقه حضور ۱۸ سال در پیراهن رم را دارد فصل گذشته به بوکاجونیورز پیوست اما پس از مدت کوتاهی قرارداد خود را کنسل کرد و با برگشت به ایتالیا رسما خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. او در گفت و گو با اسکای اسپرت گفت: نیاز به تجربه یک دوره قرنطینه چند روزه و کامل دارم تا احساسی که در ۶ ماه حضورم در آرژانتین تجربه کردم را شرح دهم. جای منحصر به فردی است. خیلی شبیه به ایتالیا. بیشتر از آن که فکرش را کنید زیرا آن‌ها هم رگ و ریشه‌ای ایتالیایی دارند. آن‌ها با شور و اشتیاقشان به هر چیزی زنده هستند. از غذا تا موزیک و فوتبال. در ۶ ماه حضورم ندیدم بازیکنی در تلاش برای قهرمانی کمتر از ۲۰۰ درصد توانش را بگذارد.
ده روسی درباره جو ورزشگاه بمبونرا می‌گوید: زیباترین مسئله چیزی بود که روی سکوها می‌دیدم. گرمایی که دیگر در ایتالیا مشاهده نمی‌شود. یک شور و اشتیاق خالص. بمبونرا شورانگیزترین ورزشگاه جهان است. آرزو دارم تمام هواداران یک بار حضور در این ورزشگاه را در جریان بازی‌های بوکاجونیورز تجربه کنند. به دلیل حضور در بوکا حس متفاوت و خوبی دارم هرچند حضورم زیاد طول نکشید.

1101