چلسی در آستانه‌ جذب مدافع جوان بوکاجونیورز

چلسی در آستانه‌ جذب مدافع جوان بوکاجونیورز

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در آخرین مراحل مذاکرات با بوکاجونیرز بر سر انتقال آرون آنسلمینو مدافع جوان این تیم آرژانتینی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر باشگاه چلسی در ادامه‌ی جذب استعدادهای آمریکای جنوبی به دنبال جذب آرون آنسلمینو مدافع ۱۹ ساله‌ی بوکاجونیرز آرژانتین است.

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، چلسی در حال مذاکره با بوکاجونیورز بر سر مبلغ انتقال این مدافع جوان است زیرا در حال حاضر بند فسخ بازیکن بیش از ۲۵ میلیون دلار با مالیات است. آبی‌ها از قبل با آرون آنسلمینو در مورد قرارداد و پروژه صحبت کردند و رضایت او را نیز دریافت کرده‌اند. بنابراین خیال آن‌ها از طرف بازیکن راحت خواهد بود.

به گفته‌ی رومانو در چلسی اعتقاد بر این است که آرون آنسلمینو استعداد بزرگی است. هنوز همه چیز نهایی نشده و مذاکرات در جریان است، آبی‌ها بند آزادسازی را هنوز فعال نکرده‌اند و در تلاش هستند با شرایط پرداخت خوب با بوکاجونیورز به توافق برسند.

نیزار کینسلا خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی ادعا کرده که بوکاجونیورز خواهان حفظ آرون آنسلمینو حداقل تا ماه ژانویه به صورت قرضی است. اما چلسی می‌خواهد این بازیکن جوان را به استراسبورگ بفرستد.

خبرگزاری اوله آرژانتین اما خبر از توافق چلسی با بوکاجونیورز بر سر پرداخت ۱۸ میلیون دلار برای جذب آرون آنسلمینو داده است. به ادعای این خبرگزاری، قرارداد این مدافع ۱۹ ساله با چلسی ۶ ساله خواهد بود.

۱۴۲۸