سرسخت ترین حریف لیونل مسی کیست؟

سرسخت ترین حریف لیونل مسی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی اسطوره بارسلونا می گوید سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید سرسخت ترین حریف او بوده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و سرخیو راموس در طول دوران‌شان در اسپانیا، بارها در ال کلاسیکوها مقابل هم صف آرایی کردند و خاطرات زیادی را برای فوتبال دوستان رقم زدند. البته این دو نفر در سال 2021 از بارسلونا و رئال مادرید جدا شدند و هر دو به پی اس جی پیوستند و در این باشگاه، دیگر رقیب نبودند، بلکه هم تیمی بودند. اگرچه به موفقیتی در لیگ قهرمانان اروپا دست نیافتند، اما قهرمان لیگ فرانسه شدند. هر دو بازیکن در تابستان گذشته از پاریسن ژرمن هم جدا شدند و راموس به سویا بازگشت، اما مسی ماجراجویی جدیدی برای خودش انتخاب کرد و راهی اینتر میامی شد.

فوق ستاره آرژانتینی درباره جدالش با راموس گفت: "دعواهای زیادی با سرخیو راموس داشتیم. او همیشه مرا عصبانی می کرد. سپس هم تیمی شدیم، اما در ال کلاسیکوها ما همیشه با هم درگیر بودیم. ال کلاسیکوها همیشه پر تنش بود."

لیونل مسی همچنین درباره یادگیری زبان انگلیسی گفت: "حقیقت این است که من تقریباً همه چیز را متوجه می شوم. رفته رفته در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم. این باعث می شود تا فشار از من کم شود و بتوانم راحت تر صحبت کنم."

4416