سلفی همسر و پسر مسی در حال تماشای بازی آرژانتین و شیلی

سلفی همسر و پسر مسی در حال تماشای بازی آرژانتین و شیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی در کنار پسرش تیاگو در حال تماشای بازی آرژانتین و شیلی در کوپا آمریکا سلفی گرفت. 

به گزارش فوتبالی، آرژانتین در دومین بازی مرحله گروهی کوپا آمریکا به مصاف شیلی رفت و به لطف گل مارتینز در دقیقه 88 با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مسی در پایان بازی تایید کرد که با مصدومیتی جزئی بازی کرده و احتمالا در بازی سوم گروه استراحت می کند چرا که آلبی سیلسته با دو پیروزی، صعود خود به عنوان صدرنشین را به یک چهارم نهایی قطعی کرده است. همسر مسی تصویری از خودش در کنار تیاگو منتشر کرده و نوشته است:" عاشقتم عزیزم، یک بار دیگر با هم هستیم. به پیش، آرژانتین!"

روکوتزو تا کنون هر دو بازی آرژانتین را از نزدیک تماشا کرده است. وی در پیروزی آرژانتین مقابل کانادا با نتیجه دو بر صفر نیز روی سکوها حضور داشت. حالا شوهر او این فرصت را دارد تا در مقابل پرو استراحت کند. مسی بدین ترتیب امیدوار است که با استراحت در بازی پایانی گروه بتواند با آمادگی کامل در مراحل حذفی شرکت کند. 

آرژانتین یکشنبه به مصاف پرو خواهد رفت. این بازی برای پرو خیلی مهم است چرا که آنها باید پیروز شوند تا بتوانند  از مرحله گروهی صعود کنند و به همین علت با تمام قوا وارد زمین می شوند. 

4125