ریسک بزرگ مک‌گرگور در مورد آقای گلی رونالدو در یورو

ریسک بزرگ مک‌گرگور در مورد آقای گلی رونالدو در یورو

پایگاه خبری فوتبالی - کانر مک گرگور، رزمی کار سرشناس ایرلندی در صفحه خود در اینستاگرام اعلام کرد که روی آقای گلی کریستیانو رونالدو در یورو، شرط بندی کرده است!

به گزارش فوتبالی، این رزمی کار حاضر شده تا مبلغ 60 هزار دلار هزینه کند تا روی آقای گلی رونالدو در یورو شرط ببندد. در واقع اگر این اتفاق رخ بدهد و رونالدو بتواند به آقای گلی مسابقات دست پیدا کند، مک گرگور 900 هزار دلار یعنی پانزده برابر مبلغ شرط خود را دریافت خواهد کرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، کل پول را از دست می دهد!

پیش بینی مک گرگور بیش از حد ریسکی است چرا که کریستیانو رونالدو در سن 39 سالگی قرار دارد و بازیکنان سرحال و جوان تر دیگر می توانند به این عنوان برسند. رونالدو در اولین بازی خود در یورو در مقابل جمهوری چک  نتوانست گل بزند و حالا مک گرگور باید خیلی امیدوار باشد که ستاره پرتغالی در بازیهای آینده روی دور گلزنی قرار بگیرد.

رونالدو در سن 39 سالگی همچنان بازیکن فیکس تیم ملی پرتغال است و همچنان مورد اعتماد کامل روبرتو مارتینز قرار دارد. وی پس از آقای گلی لیگ عربستان، حساب ویژه ای روی یورو باز کرده است. البته برخی تصور می کنند که این آخرین تورنمنت ملی رونالدو نیست و کریستیانو در جام جهانی 2026 در مکزیک، آمریکا و کانادا نیز حضور پیدا خواهد کرد.

4125