عکس؛ چشمک رونالدو در آخرین تمرین پیش از شروع کارش در یورو 2024

عکس؛ چشمک رونالدو در آخرین تمرین پیش از شروع کارش در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال امشب (سه شنبه 29 خرداد ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که در لایپزیش آلمان در اولین بازی اش در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی جمهوری چک برود و باید دید که اوضاع برای پرتغالی ها در این بازی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو روز گذشته آخرین جلسه تمرینی خود را در کنار سایر پرتغالی ها برگزار کرد و به این ترتیب برای بازی مقابل جمهوری چک آماده شد. رونالدو در این جلسه تمرینی روحیه بالایی داشت و در یکی از تصاویر به دوربین چشمک زد.

رونالدو در سن 39 سالگی می خواهد در رقابت های یورو 2024 بازی کند. البته او مسن ترین بازیکن اردوی تیم ملی پرتغال نیست. در یکی دیگر از تصاویر په په را می بینیم که او هم در تمرینات تیم ملی پرتغال آماده به نظر می رسد. په په در حال حاضر چهل و یک سال سن دارد و همچنان در تیم ملی پرتغال حضور دارد و در رقابت های یورو 2024 بازی خواهد کرد.

در هر صورت باید دید که تیم روبرتو مارتینز یورو 2024 را به چه شکل شروع خواهد کرد. پرتغال در یورو 2016 قهرمان شد و حالا می خواهد قهرمانی هشت سال پیش خود را دوباره تکرار کند.

1471