بلژیک حریف فرانسه در یورو 2024 شد

بلژیک حریف فرانسه در یورو 2024 شد

پایگاه خبری فوتبالی - بلژیک با کسب یک تساوی بدون گل مقابل اوکراین، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم های اوکراین و بلژیک در ورزشگاه MHPArena به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که هر 4 تیم گروه E 3 امتیاز داشتند و از شانس های مساوی برای صعود به مرحله حذفی برخوردار بودند. 

در بازی بلژیک - اوکراین، در نیمه اول شاهد بازی متعادلی بودیم، اما رفته رفته بلژیک کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه اوکراین خلق کردند، اما این فرصت ها به خاطر بی دقتی مهاجمان از دست رفت تا نیمه اول گلی در پی نداشته باشد.

در نیمه دوم، هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند. اگرچه توپ بیشتر در اختیار شیاطین سرخ بود، اما اوکراین هم در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد و می توانست بلژیک را غافل گیر کند، اما این نیمه هم مثل نیمه اول گلی نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

با نتایجی که در گروه E به دست آمد، هر 4 تیم، 4 امتیازی شدند تا شرایط جالبی در این گروه رقم بزنند. رومانی در صدر جدول قرار گرفت، بلژیک به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و همچنین اسلوواکی نیز با 4 امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی صعود کرد. 

بلژیک در مرحله بعدی باید به مصاف فرانسه برود.

4416