رونالدو امشب اولین گلش در یورو 2024 را می‌زند؟

رونالدو امشب اولین گلش در یورو 2024 را می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال تایید کرده است که کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی این تیم در بازی امشب مقابل گرجستان در آخرین بازی مرحله گروهی یورو حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، پرتغال به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی یورو صعود کرده و دو پیروزی شیرین را مقابل جمهوری چک و ترکیه کسب کرده و شایعاتی وجود داشت که رونالدو امشب با توجه به تشریفاتی بودن بازی با گرجستان استراحت می کند اما مارتینز اعلام کرده است که این مهاجم باتجربه در ترکیب اصلی پرتغال حضور خواهد داشت. 

سرمربی سابق اورتون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفته بود:" باید بگویم که کاپیتان در ترکیب اصلی خواهد بود. مهم است که او بازی کند. فقط یک بازی اماده سازی با ما را داشته است و فصلی بسیار باثبات را داشته است. او در همه بازیهای فصل حضور داشته است و دقایق زیادی داشته است و می تواند در ریتم خوبی باشد و خوب نیست که بخواهیم او را متوقف کنیم و دوباره شش روز دیگر فعالش کنیم. کاپیتان و دیوگو کاستا دو بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی خواهند بود." 

رونالدو فعلا در یورو گل نزده اما در مقابل ترکیه پاس گل داده است. بازی امشب نیز فرصت خوبی است تا این فوق ستاره بتواند اولین گلش را در یوروی امسال به ثبت برساند.  مارتینز در مورد ورود جیمی جامپ ها به زمین در حین بازیهای یورو نیز صحبت کرد:"رونالدو بازیکن باتجربه ایست و 20 سال در تیم ملی بوده است و می داند که هواداران فقط هوادار تیم ملی ما نیستند بلکه هوادار فوتبال هستند. امیدوارم که کسی وارد زمین نشود چون خطرناک است و این برای وجهه فوتبال خوب نیست."

4125